Національний університет «Києво-Могилянська Академія»

Випускники кафедри фізико-математичних наук

Випускник: Бартосік Назар Олександрович

DESY, Гамбург, Німеччина
2005 2011
Магістр

CV

2005 - вступив на бакалаврат "Фізика" в НаУКМА

2009 - вступив на магістратуру "Теоретична фізика" в НаУКМА

2010 - вперше поїхав на DESY, Гамбург, Німеччина для стажування в сфері фізики високих енергій в експерименті ZEUS, завдяки сприянню Голода Петра Івановича, Прокопця Геннадія Александровича та запрошенню Аушева Володимира Єгоровича (Інститут Ядерних Досліджень).

2011 (початок) - вперше поїхав на Fermilab, Чикаго, США для роботи в експерименті D0, завдяки запрошенню Аушева Володимира Єгоровича та сприянню Голода Петра Івановича.

2011 (кінець) - вступив в аспірантуру на DESY, Гамбург, Німеччина для проведення дослідницької роботи в експерименті CMS, що розташований на Великому Адронному Коллайдері (LHC), Женева, Фанція-Швейцарія.

Порада абітурієнтам

Лише в університеті ви можете знайти таку кількість дорослих людей, які готові витрачати на вас свій особистий час. Не нехтуйте цим. [Є. Гришковець]

Чому варто навчатись на фіз-мат кафедрі НаУКМА

В НаУКМА є середовище та стимул для виховання незалежності, креативності, наполегливості, людяності.

НаУКМА дає рівень знань англійської мови вищий ніж в більшості провідних університетів України.

НаУКМА дозволяє отримувати знання в напрямках які не входять в перелік стандартних предметів обраної спеціальності.

+ всі переваги від навчання у маленькому колективі (як студентів так і викладачів).

Отримавши освіту в НаУКМА, а особливо на кафедрі "Фізики", освоєння будь-якої іншої спеціальності — справа нескладна. Це відкриває багато можливостей для реалізації себе навіть за межами науки.


Хоббі, додаткова інформація

Цікавлюсь фундаментальною наукою, прикладною фізикою, високими технологіями, електронікою, програмуванням (C++, JavaScript, Python, Objective-C), веб-технологіями, фотографією, альтернативною історією та всим що дає обгрунтований альтернативний погляд на загальноприйняті та постульовані знання.

Хотів би змінити систему навчання в Україні. Люди повинні вчити не то що "потрібно", а те що їм цікаво. Завдання навчальної структури — забезпечити доступ до знань і розвинути зацікавлення предметом вивчення.